Inviter hyggen indenfor: Ny livsstilskollektion fra Søstrene Grene

On 9 January, 2020.

Hygge is a feeling you cannot translate
Torsdag den 30. januar 2020 lancerer Søstrene Grene en ny livsstilskollektion som emmer af hygge. Inspirationen til kollektionen udspringer nemlig af Anna og Claras definition af hygge, som er én af Søstrene Grenes seks kerneværdier.

Med den nye kollektion ønsker Søstrene Grene at inspirere folk over hele verden til at hygge sig i både eget selskab og i selskab med andre.

Hygge er for Anna og Clara en tilstand af glæde, tilfredshed og varme. En følelse af at høre til i øjeblikket. For når man hygger sig, indrammer man det gode øjeblik og bemærker alle de positive kvaliteter, som gør, at man får en vidunderlig følelse af at være i live. Hvad er hygge for dig?

Oplev den nye livsstilskollektion
Den nye livsstilskollektion byder på møbler og interiør i naturlige materialer, der kan bidrage med en varm følelse i indretningen. Tekstiler i rolige farver og skønne kvaliteter såsom bomuld, uld og hør, der kan slå stemningen an. Smukke lamper af papir, som kan skabe den rette belysning dér, hvor hyggen skal opstå. Derudover finder man også levende lys, FSC-certificerede brætspil, strikketøj og meget mere, som alt sammen kan bidrage til den personlige opskrift på hygge.

For password til billedbanken, venligst send os en e-mail på pr@sostrenegrene.com

Billedbank: Hygge-kollektion januar 2020 thumbnail

Billedbank: Hygge-kollektion januar 2020

9 January, 2020

Med den kommende livsstilskollektion ønsker Anna og Clara at inspirere til ’Hygge’; både i eget selskab og i selskab med andre. Kollektionen byder blandt andet på møbler og interiør i naturlige materialer, bløde tekstiler i rolige farver og et væld af andre inspirerende elementer til skabelsen af hyggelige stunder. Få en forsmag på kollektionen i denne billedbank.