Billedbank's heading image

Billedbank

Hvert år præsenterer Søstrene Grene adskillige kollektioner og sæsonbestemte produkttemaer. Billedbanken opdateres løbende med nyhederne. Vi gør venligst opmærksom på, at de enkelte billedbanker kan have tilknyttet restriktioner i forhold til offentliggørelse. Dette vil i så fald fremgå øverst i den enkelte billedbank.

For at modtage adgangskode til download af billeder, kontakt vores PR-team på pr@sostrenegrene.com

Billedbank: Nyheder til hjemmekontoret og børnenes skoletasker 2020

Anna og Clara har skabt en ny kollektion for både store og små, hvormed de to søstre håber at inspirere til kreativitet og skolearbejde i børnehøjde såvel som til indretningen af et hjemmekontor i fornyende omgivelser. Kollektionen rummer alt fra praktiske madkasser, farverige skriveredskaber og æsker med låg til en dekorativ opslagstavle i metal, fine bogmærker i pap og notesbøger i nye mønstre og farver.

Billedbank: Ny kollektion med børneinteriør og legetøj maj 2020

Dette forår præsenterer Anna og Clara en ny kollektion med nyheder til hjemmets børneværelser og legehjørner. De to søstre ønsker at inspirere til skabelsen af et glædesfyldt børneunivers med plads til fantasifuld leg på gulvet, kreativ fordybelse, bløde hyggekroge og praktisk opbevaring i børnehøjde

Billedbank: Nyheder til sæsonens udeliv 2020

Oplev et inspirerende udvalg af søstrenes nyheder til sæsonens udeliv, som kan bidrage til at skabe en hyggelig stemning i haven, på terrassen samt på altanen. Gå på opdagelse i de fine fund, der blandt andet inkluderer et bakkebord, lanterner i fortrinligt flet, urtepotter og en havedagbog samt træspil og bløde tæpper til leg og hygge i haven.

Billedbank: Nyheder til påske marts 2020

I denne billedbank har vi samlet et udvalg af årets fineste påskeprodukter til at pynte op i hjemmet og lave en sjov æggejagt i haven. Lad Dem omfavne af højtiden med farverige æg, smukke papirophæng, fine stofservietter og kreative DIY-projekter.

Billedbank: Nyheder til fest og fejring marts 2020

Anna og Clara holder begge af fester og hyggelige sammenkomster, og dette forår ønsker søstrene at inspirere til selskabelighed i alle aldre. Kollektionen byder blandt andet på inspiration til tematiserede børnefødselsdage, stemningsfyldte havefester og indbydende pyjamasfester. Få en forsmag på kollektionen i denne billedbank.

Billedbank: Hygge-kollektion januar 2020

Med den kommende livsstilskollektion ønsker Anna og Clara at inspirere til ’Hygge’; både i eget selskab og i selskab med andre. Kollektionen byder blandt andet på møbler og interiør i naturlige materialer, bløde tekstiler i rolige farver og et væld af andre inspirerende elementer til skabelsen af hyggelige stunder. Få en forsmag på kollektionen i denne billedbank.

Billedbank: Vores produktkategorier

I denne billedbank finder De billeder, der repræsenterer Søstrene Grenes produktkategorier heriblandt interiør, møbler, køkkenting, tilbehør, hobby artikler, fest forsyninger, gavepapir, kontorartikler, børneinteriør og legetøj. Disse varer er en del af vores basissortiment.