Et klassisk hjem i evig fornyelse: Ny kollektion fra Søstrene Grene

On 6 August, 2020.

Torsdag den 27. august lancerer Søstrene Grene en ny kollektion med en række nyheder og velkendte klassikere til hele hjemmet. Oplev blandt andet fine flettede kurve og møbler, keramik og tekstil i rolige nuancer til køkkenet samt søstrenes klassiske velourstol i nye tidløse farver.

Denne sensommer præsenterer søstrene en ny kollektion, hvor fortidens finesser er genfortolket med sans for nutiden. I mødet mellem det klassiske og det nye opstår denne kollektion, der rummer en række nyheder og velkendte klassikere til hele hjemmet.

Gå på opdagelse i kollektionen, der udfoldes i temaer inspireret af hjemmets rum. Oplev møbler og interiør i flettede, naturlige materialer, nyttige og dekorative remedier til køkkenets bageprojekter, klassisk keramikstel til spisestuens veldækkede bord samt bløde tekstiler i rolige farver til soveværelset og stuen. Desuden introduceres også en samling pyntelige accessories samt værktøjer til kreative udfoldelser med nål og tråd.

Ønsket med denne kollektion er ligeledes at fremhæve en række af de produkter, der altid er tilgængelige hos Søstrene Grene. Dette inkluderer blandt andet køkkentekstiler, vandglas samt opbevaringsglas af flere slags og de mest essentielle redskaber til køkkenet.

Kollektionen forhandles i alle Søstrene Grene-butikker samt i webshoppen fra torsdag den 27. august 2020 – med undtagelse af de nye velourstole, der forhandles fra den 3. september, samt søstrenes bordlampe og senge- og gulvtæpper, som forhandles fra den 10. september.

Pressematerialet må publiceres fra den 6. august 2020.

FINE, FLETTEDE NYHEDER

Invitér naturens kvaliteter indenfor med de fine, flettede nyheder, som introduceres med den nye kollektion. Oplev blandt andet et sidebord og planteopsats med flettet top samt et bredt udvalg af kurve til flere formål.

TIL BORDS MED NÆRE OG KÆRE

Køkkenet er hjemmets hjerte, mens vi i spisestuen deler stunder i selskab af nære og kære. Sæt stemningen med keramik i forskellige farver og former, og inspirér til fordybelse i køkkenet med keramiske bageskåle samt andre fornødenheder til bageprojekter. Med den nye kollektion introduceres søstrenes klassiske velourstol desuden i tre fornyende farver.

INSPIRERENDE INTERIØR TIL HELE HJEMMET

Med den nye kollektion introduceres et væld af inspirerende interiørnyheder. Oplev blandt andet en dekorativ bordlampe med keramikfod og flere keramiske fund, elegante spejle i to størrelser samt lampeskærme i bomuld, der kaster et behageligt, blødt lys i rummet.

For password til billedbanken samt spørgsmål til de enkelte produkter kontakt os venligst på pr@sostrenegrene.com.