Rum til kreativitet: Ny kollektion fra Søstrene Grene

On 23 November, 2021.

En ny sæson står for døren, og for Anna og Clara betyder det fokus på hjemlig hygge og kreative sysler. Søstrene Grene præsenterer den 9. december 2021 en række nyheder, der skaber rum til kreativitet og indbyder til årstidens indendørs hygge.

Søstrene præsenterer nu en ny kollektion med fokus på kreative sysler og fordybelse i hjemlige omgivelser. Med afsæt i årstidens rolige, hjemlige stunder, der giver anledning til at slippe skaberglæden fri, præsenterer Søstrene Grene den 9. december 2021 en række nyheder inden for boliginteriør, hobbyartikler og meget mere.

Nyhederne inkluderer bløde plaider og puder i et nyt, ternet udtryk, kreative opbevaringsløsninger i form af kurve og kasser samt vaser, lysestager og lys i nye fornyende former og farver.

Oplev også søstrenes nye udvalg af hobbyartikler til alskens kreative udfoldelser og hjemmegjort udsmykning af hjemmet. Lad kreativiteten indfinde sig og skab en buket af prægtige perleblomster eller lav dit eget papir fyldt med blomster, urter, glimmer eller hvad end fantasien tillader.

Med kollektionen præsenteres også to nye muleposer i samarbejde med PlanBørnefonden. Siden 2018 har Søstrene Grene haft et samarbejde med PlanBørnefonden, med særligt fokus på at hjælpe piger og unge kvinder ud af fattigdom. Ved hver solgt mulepose donerer Søstrene Grene 5 kr til fordel for den gode sag.

De viste produkter lanceres i butikkerne samt online i webshoppen torsdag den 9. december 2021. Alle produkter forhandles, så længe lager haves.

Pressematerialet må publiceres fra den 25. november 2021.

Find pressebilleder, produktspecifikationer og priser i billedbanken: https://press.sostrenegrene.com/da/download/billedbank-rum-til-kreativitet-2021/

For password til billedbanken samt spørgsmål til de enkelte produkter, kontakt da Søstrene Grenes PR-team direkte på pr@sostrenegrene.com.