Søstrene Grenes webshop er nu åben

On 31 March, 2020.

Efter flere måneders forberedelse er ventetiden nu ovre:
I dag kan Søstrene Grene endelig rulle den digitale røde løber ud og invitere kunderne indenfor i kædens splinternye webshop på WWW.SOSTRENEGRENE.COM/DA

Det er en stor nyhed for Søstrene Grene, for lige siden grundlæggelsen af den familieejede virksomhed i 1973 har det ellers kun været muligt at købe søstrenes produkter i de fysiske butikker. Men nu kan du altså udforske Søstrene Grenes sortiment hjemmefra og få leveret lige til døren, uanset hvor i Danmark du bor.

”Hvis det er vigtigt for kunderne, er det vigtigt for os. Vi har igennem en årrække fået utallige henvendelser fra kunder, der efterspørger muligheden for at se vores sortiment og handle på nettet, og det får vi fortsat dagligt på de sociale medier. Derfor har vi glædet os rigtig meget til at kunne opfylde det ønske,” siger Mikkel Grene, CEO og medejer af Søstrene Grene.

I webshoppen finder du et udvalg af boliginteriør, møbler, hobbyartikler, køkkentilbehør, lys og servietter, festtilbehør, gaveindpakning, kontorartikler, accessories, interiør til børneværelset og legetøj. Udvalget online vil løbende blive udvidet, og ligesom i butikkerne vil der komme nyheder hver eneste uge.

I forbindelse med åbningen af webshoppen relanceres Søstrene Grenes hjemmeside i en ny udgave, der i endnu højere grad skal afspejle alt det, som Søstrene Grenes butikker er kendt for.

”Vi ved, at mange af vores kunder besøger vores butikker for at blive inspireret, og derfor har vi lagt vægt på, at også den nye hjemmeside skal være et univers fyldt med inspiration til højtider, børnefødselsdage, hjemmebag, boligindretning, kreative DIY-projekter og meget andet.

Ligesom i butikkerne vil der være noget nyt at opleve, hver gang man besøger hjemmesiden,” siger Mikkel Grene, og tilføjer:
”Vi er stolte af den nye hjemmeside og webshop, vi præsenterer i dag, og det her er kun første skridt på en spændende rejse. Det er version 1.08 af Anna og Claras webshop, og der vil løbende blive tilføjet nye funktioner og produkter på sitet hen ad vejen. Vi er fulde af forventning om, hvad den vil udvikle sig til i fremtiden, og vi glæder os meget til at byde vores kunder indenfor.”
Oplev det nye onlineunivers og webshoppen på WWW.SOSTRENEGRENE.COM/DA

FOR MERE INFORMATION KONTAKT VENLIGST: pr@sostrenegrene.com