Nu kan du købe dansk smykkedesign, fransk neglelak og eksklusiv hudpleje i Søstrene Grenes webshop

On 3 May, 2021.

Som noget helt nyt kan kunder i Søstrene Grenes webshop fra i dag købe produkter fra brands som AndCopenhagen, LULU Copenhagen, Ecooking, Weleda og nailmatic. Mandag udbygger Søstrene Grene sortimentet online med i alt syv eksterne brands, der alle er håndplukket fra søstrenes markeder.

Der er vokseværk på Søstrene Grenes webshop, og nu tilføjes helt nye produktkategorier såsom smykker, neglelak og hudpleje til søstrenes onlineunivers. I dag, mandag den 3. maj, udvides sortimentet online med flere end 150 produkter, der samtidig bringer banebrydende nyt med sig, da det er første gang nogensinde, at det bliver muligt at købe produkter fra andre brands på Søstrene Grenes webshop

I alt udvides sortimentet med produkter fra syv eksterne brands, der i søstrenes onlineunivers kaldes for ’Søsterlige samarbejder’. Dette inkluderer udvalgte produkter fra de danske smykkebrands AndCopenhagen og LULU Copenhagen, eksklusiv hudpleje fra danske Ecooking og schweiziske Weleda samt plantebaseret neglelak fra franske nailmatic. Søstrenes udvalg til børn udvides ligeså med vandbaseret neglelak fra nailmatic KIDS og plejeprodukter fra Lille Kanin, der ligesom søstrenes egen plejeserie til børn bærer flere anerkendte certificeringer såsom Svanemærket og Asthma Allergy Nordic.

”Vi har hos Søstrene Grene arbejdet med vores egne produktkategorier i årevis, og vi er erfarne, når det gælder kategorier som boliginteriør, hobbyartikler og gave- og festartikler. Vi har de seneste år også introduceret hudplejeserier til både børn og voksne, hvor vi ser en god synergi med de nye samarbejder. Men kigger vi på eksempelvis smykker, er det ikke produkter, vi har i vores eksisterende sortiment, men hvor vi ser en god harmoni mellem deres værdier og vores brand. Derfor ser vi disse samarbejder som en meget stærk udvidelse af det udvalg, vi kan tilbyde vores kunder online,” siger Mikkel Grene, administrerende direktør og medejer af Søstrene Grene.

Mød de syv udvalgte brands nedenfor. Bemærk, at produkterne fra de syv brands kun forhandles i Søstrene Grenes webshop og altså ikke i de fysiske butikker.

Dansk smykkedesign: AndCopenhagen
De elegante sølv- og forgyldte smykker fra danske AndCopenhagen forener på fineste vis enkle og klassiske smykkedesigns med et råt tvist. Alle smykker fra AndCopenhagen er lavet i 925 sterlingsølv, hvor guldsmykkerne senere forgyldes med 18 karat guld. Se udvalget fra AndCopenhagen: https://sostrenegrene.com/da/kampagner/andcopenhagen

Design med personlighed: LULU Copenhagen
Dyk ned i LULU Copenhagens legende smykkeunivers, der med enkle designs og fornyende farver hylder kreativiteten. I Søstrene Grenes webshop findes både et udvalg af øreringe samt de populære LULU Copenhagen-ørestikker, der forhandles enkeltvist. På den måde er det muligt at håndplukke designs og kombinere dem på kryds og tværs. Udforsk LULU Copenhagen: https://sostrenegrene.com/da/kampagner/lulu-copenhagen

Naturlige plejeprodukter siden 1921: Weleda
Søstrene præsenterer også et udvalg af Weledas krops- og skønhedsplejeprodukter, der alle er lavet af 100% naturlige ingredienser. I Søstrene Grenes webshop vil der blandt andet være produkter fra hudplejeserien Calendula med morgenfrue, der kan bruges af både forældre og barn, samt Weledas anerkendte, økologiske Skin Food-serie. Gå på opdagelse i udvalget af Weleda: https://sostrenegrene.com/da/kampagner/weleda

Plantebaseret, fransk neglelak: nailmatic
De veganske neglelakker fra franske nailmatic findes i et bredt udvalg af klassiske og fornyende farver. Alle nailmatics neglelakker er designet og produceret i Frankrig, ligesom alle varianter er plantebaserede og dermatologisk testede. Se udvalget af nailmatic-neglelakker i søstrenes webshop: https://sostrenegrene.com/da/kampagner/nailmatic

Vandbaseret neglelak til de små: nailmatic KIDS
Søstrene glædes over at udvide det online udvalg til børn med de populære neglelakker fra nailmatic KIDS, der er lavet specielt til børn. Neglelakkerne fra nailmatic KIDS er vandbaserede, dermatologisk testede og fri for skadelig kemi samt parfume. Neglelakken vaskes let af med varmt vand og sæbe. Ideelt til at lade små størrelser udforske neglelakkens farverige univers. Se udvalget af nailmatic KIDS: https://sostrenegrene.com/da/kampagner/nailmatic-kids

Dansk velvære og hverdagsluksus: Ecooking
Anna og Clara har også inviteret danske Ecooking indenfor i deres onlineunivers. Oplev et bredt udvalg af Ecookings hudplejeprodukter, hvor alle ingredienser er nøje udvalgt og tilpasset specifikke hudtyper og udfordringer. Find hudpleje til hele kroppen og ansigtet, og oplev også den populære multiolie, der kan anvendes til hele ni forskellige formål. Se Ecooking-udvalget: https://sostrenegrene.com/da/kampagner/ecooking

Ren start på livet: Lille Kanin
De skånsomme plejeprodukter fra danske Lille Kanin er alle udviklet til at give børn den reneste start på livet. Alle produkter indeholder kun naturlige og økologiske ingredienser, og produkterne er dermatologisk testet og bærer følgende certificeringer: Svanemærket, AllergyCertified, Asthma Allergy Nordic, Ecocert COSMOS Natural og Vegan Trademark. Se udvalget af Lille Kanin her: https://sostrenegrene.com/da/kampagner/lille-kanin

Se alle syv Søsterbrands i Søstrene Grenes webshop her: https://sostrenegrene.com/da/kampagner/sosterlige-samarbejder

Vi gør venligst opmærksom på, at produkterne fra nailmatic desværre er blevet forsinkede og derfor vil være tilgængelige på webshopppen i løbet af et par dage.

Søstrene Grene er en dansk detailkæde, som siden 1973 har arbejdet på at forskønne og skabe glæde i hverdagen gennem fornyende og æstetiske designs, der inviterer til hyggelige stunder. Søstrene Grene tilbyder et stort sortiment af produkter inden for kategorierne bolig og interiør, køkken, hobby og DIY, festartikler og gaveindpakning, skole og kontor, børn og leg samt sæson-produkter. Det velkendte danske navn benyttes på alle markeder, og det unikke koncept med den sanselige butiksoplevelse er det samme, uanset hvor i verden man besøger Søstrene Grene. Kæden ejes og bestyres af grundlæggerfamiliens anden generation fra hovedkontoret i Aarhus, mens butikkerne primært drives på joint venture- og franchisebasis. Søstrene Grene har mere end 240 butikker fordelt på 16 lande og webshop i Danmark, Norge, Sverige, Tyskland, Holland og Frankrig samt partnerdrevne webshops i Schweiz og på Island.

For yderligere spørgsmål, kontakt venligst: pr@sostrenegrene.com